Ruhani, Oishi & Marwa. :D:D:D

Hej. vi är über 1337. Ung08 är kuligt. <: Vi gillar kött.
Läs min blogg och om du kan engelska (vilket du borde kunna, annars eru bajs)
så läs min engelska blogg. Ruhani, eller min svenska bajs blogg. C: HÄR.
Läs också Oishi's blogg. KYCKLING ÄR GOTT. OKEJ? OKEJ.

Här är en cp bild på oss när vi bloggar. <: (Maoi ville inte va med, för hon kissa på sig)



jag ska ta sönder din lampa när ja komemr till dej, ibland äter ja kyckling varjedag. FRÅN DEN UBERLEETIGA OISHI. Nu är vi klara. Hejdå. ;D;D;D;D;D;D;D;DD Gonatt. Men det är inte natt, hihi, va busiga vi är. :U

ha en trevlig dag, gå och lev. BORTFRÅNDATORN. D:<

Kommentarer
Postat av: Ruhani

OH YEAH VI ÄR ÜBER 1337. ♥

2010-08-11 @ 20:49:56
URL: http://ruhani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0