Maria Sanchez


hej alla!
Vi vill hälsa och tacka Maria, vår handledare för ett mycket fint och stressfritt år! Du har varit en magisklärare med en tendens att tycka ingenting är stressigt. Vi kommer att sakna dig mycket i gymnasiet. Dock så syns vi på återträffen 2056..(okej i september 2010) pussar från Caroline

tack för att vi fick vg på muntliga nationella i spanska, det kändes helt rätt, men tack så mucho för G i spanska, det värmer. te amo din hermana Josephine allsmäktige!

Yo es Amanda, din favorit elev. Vad hände, varför fick jag MVG, jag ?? MVG?. i alla fall, gracias. hm, jag antar att vi ses nästa månad, te extrano (vet inte om jag ens stavar rätt) what ever.... Har redan MVG. hmm, vet du? Jag träffade Darin igår, mi esposo. Bröloppet är typ om två år, då är jag 18!! Mucho besos chau, tu hija amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0