Emelie Tindra Stenbjelke.

Emelie Tindra Stenbjelke är den finaste tjejen du någonsin kan tänka dig,
Hon har väldens humor och får en att alltid skratta.
Hennes klädstil är så himla snygg och passar henne perfekt!
Hon är snäll och finns här för dig när du behöver henne,
även om du ringer kl 3 på natten så stannar hon vaken och pratar med dig.
Hon har funnits för mig i dem svåraste tiderna, tröstat mig med en varm öppen famn.
Fast vi har haft våra nedgångar så har vi alltid funnits för varann,
När vi har bråkat och någon säger något skit om mig eller henne har vi försvarat varann.
Hon är min stora syster, och jag älskar henne av hela mitt hjärta.
Hon är den bästa vännen jag har haft och kommer få. Hon är en underbar person och förtjänar att veta det.

Jag älskar dig vännen och kommer inte lämna din sida,
Du är underbar! :)

Kram Karina Alekseeva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0