Emelie och Beatrice här! ;)

Hej allihopa! Nu sitter två sköna tjejer här Emelie och Bea heter vi då! :) (bra början)... Tänkte skriva lite om varndra alltså emelie om bea och bea om emelie.. fattar ni? Nej okej men ni fattar snart !!

Bea: En tjej men härlig humor, asså vi är typ bestfriends likssom, kan berätta allt för henne! Nice va? de är inte alla som kan berätta vad som hälst för nån, visst? iallafall så vill jag bara säga att JAG ÄLSKAR DIG BEATRICE!! puuss gumman<3 / Emelie

Emelie: En tjej som är hur rolig som helst och får typ ALLA att skratta (a) Som Emelie sa så är vi typ bestfriends lixom ... Jag kan också berätta allt för henne och jag kan absolut veta att hon inte berättar det till någon annan. Hon är den person jag kan lite mest på :) Jag skulle aldrig kunna klara mig utan henne i mitt liv, JAG ÄLSKAR DIG EMELIE !! Puuss på dig med ! <3 / Beatrice

Om ni vill så kan ni kolla in våra "privata" bloggar som vi skriver i mest heeeela tiden!!
www.emeliesvarven.blogg.se och www.beatricenordmark.blogg.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0