best friends forever, B.F.F <33

Becca, du flytta hit för ungerfär 2 år sen, du var som en present fast det inte var min födelsedag =]   det börajde med att jag och sofia kom och plinga på din dörr och hälsade dig välkommen till vår gata, sen gick jag och sofia iväg och undrade vad vi skulle göra. Jag sa till henne att vi kunde fråga om du ville göra något med oss, du sa ja. Vi gick ut och prata en stund och tog varandras hem och telefon nummer. Dagen efter så gick jag hem till dig och undra om vi skulle göra något. Ja, vi gick in till dig och gjorde något (kommer inte ihåg)  vi var med varandra, dag efter dag och till slut börja vi bråka, men att bråka är ett sätt att lära känna varandra bättre, eftersom då vet man hur man gör en klompis arg och då gör man inte om det, oftast. och sen blev vi vänner, så ända sen du flytta hit så har du  gjort mig starkare inombords, och vi kommer troligen alltid vara vänner, i love you  and i know you love me back <33 // vanja

Vanja, när jag flytta hit var du som en present för mig även om jag insåg det efter ett tag. varje dag kom vi närmare varandra och vi båda har utvecklats. du var som en ängel som föll ner från himmlen för min skull, du hjäper mig när jag har svårt, du gjorde så jag kunde fortsätta leva helt änkelt, och tack vare dig så står jag fortfarande på jorden <333 vi bråkar ofta, men vi blir vänner oavsett vilket bråk vi har. Fatta att du gör satt jag fortfarande finns, om du skulle flytta så skulle jag efter ungefär 2 veckor inte leva längre, du är underbar, det har du alltid varit så nu är det din chans att inse det <3333 Du är min habibi forever // becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0